maniac

2009-03-26 | 09:48:08

bild


Jag är sko manisk. Det är en väldigt trevlig mani egentligen och om man har tur, tur, tur som jag har (ibland, dock mycket sällan) så hittar man riktigt billiga shoes som ser både fancy och dyra ut. Precis som dessa på bilden. De är från forever21 och är nu påväg hem till Josse, haha. Stackars Josse som bor i Nevvan kommer inte få det lätt nu när jag och L insett att det är riktigt smidigt och lätt att beställa hem skor till hennes adress (man slipper tullen osv). Självklart dröjer de ju lite innan vi får dem men va sjutton, de är ju sommar skor och J ska ju hem innan den dragit igång på riktigt!

Kommentarer
LEIA-MAJA

åh va skoj att man kommer in igen utan lösen!!!! Och även om du är otroligt vacker och verkar vara en galet go tjej så lovar jag att inte stalka dig:) inte så mycket iaf



Måste få fråga hur det fungerar det där med att beställa till en amerikansk adress....skulle jag komma billigare undan om jag beställde plaggen hem till en vän i USA som sedan postade det till mig?? vet du???



Kram Maja å lille neo


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback