christmas part one

2009-12-20 | 22:00:11

JOBB HELGEN
har verkligen blivit just en jobb-helg! Herregud vad folk vi haft till butiken, både igår och idag, i like alot! Jag har varit helt slut både igår och idag efter mina 9timmars pass. Igår begav sig jag och C till Jeannine och Fredde för lite TP spelande och ett par glas vin efter att jag slutat. Blev en lugn och mysig kväll, just vad jag orkade och behövde för lite mys stämning!

Ikväll när jag dundrade in här hemma hos C så har vi faktiskt firat jul. Japp, det är part one nu! Det kommer även bli en part two (på the D day) och en part three på annandagen. C päron åker upp till Norge och firar jul och jag och C ska vara hemma med min familj i år. Jag har ju Engla :) mysigt värre.

Ikväll mös vi iaf med peppisar med ost på, glögg och skinkmackor (jag äter dock inte skinka eftersom jag har en fobi för fett, och det finns i mängder på äckel-julskinka). Sen har vi öppnat paket och jag och C fick en standup kväll med trerätters middag och drinkar, mys! Och sen fick jag ett par siden leopard mjukisar "eftersom du alltid går runt i Christians..", sa Renée, haha! Det stämmer, jag glider alltid runt i C mjukisar och pyjamasbyxor när jag är här. Nu har jag egna :)

Imorgon kommer Engla hem, mitt ♥ har saknat henne massor i helgen! Ibland kan det gå en hel helg och man hinner knappt reflektera över att hon är bort och sen finns det helger, som denna, då jag bara längtar & längtar. Men imorgon när jag kommer hem straxt efter åtta så kan jag banne mig lova er att en liten solstråle kommer möta mig i dörren åh.

Kommentarer
Livet med tre, Maria

åhhh.. förstår att du saknar henne. Jag längtar ihjäl mig efter mina bara jag jobbat en dag och denna helg har vart jobbig då jag jobbat både lördag o söndag. Kul att ni haft mycket att göra.. för då flyger ju till o med 9 timmars passen i väg. Vi har tyvärr fortfarande inte kännt av den där WOW ruschen, fast i dag stod jag på jeans och då är det banne mig lite mer fart. Kram Kram!!!

2009-12-20 22:31:01 http://livetmedtre.blogspot.com
Michaela

Ja, det är faktist riktigt skönt. Har du någora planer för kvällen?

2009-12-20 22:42:07 http://haidenaavas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback