onsdag.

2009-08-19 | 10:12:55


DET ÄR TRÖTT
här hos familjen Slotte. Herregud jag kommer inte ur min sömn dvala, det kan bero på att jag ännu inte druckit mitt frukost kaffe. Hm. Vår kaffemaskin har varit trasig och nu på morgonen har det varit en kille och kikat på den så nu står den på avkallkning och jag väntar och väntar. Kaffe är ett måste VARJE morgon, kanske helst innan man ens hunnit nudda golvet. Englan sitter i soffan med frukt och tittar på Musses jul, passande film kände jag.

Engla har på sig tunika och tights från polarn o. pyret.

Kommentarer
vintageretroprinsessa

Hoppas att du hunnit få i dag nå kaffe ännu :)



och hoppas att dagen blir till belåtenhet :)

2009-08-19 11:03:26 http://bambii.blogg.se/
Nathalie

Aha :) På så vis! Jobbar också inom handeln och har precis fått lite jobb i en Ica Maxi butik men hade föredragit att jobba i en mindre klädesbutik. Jag kommer ifrån Lund från början men bor nu med min sambo i Malmö, bunkeflostrand :)

2009-08-19 11:04:55 http://nathaliesmode.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback