och så ännu en helg..

2008-10-12 | 22:51:51
Gårdagen var fin. Födelsedags/hejdå kalaset hos Emi urartade i utgång på det lokala haket vid 1.30 på natten. Jag var mest opepp pga huvudvärk och annat men jag pallrade mig med och dansade tönt dans med en fullpackad väska, jacka och lusekofta. Haha, jag måste ha sett rolig ut.

Dagen har vi tillbringat på Motortown Arlandas event dag. Riktigt lyckat faktiskt och alltid mysigt att träffa Sandra och Alx. Senare åkte vi förbi syster för att kika hur de kommit iordning i nya lägenheten. Ni kan få ett litet smakprov.

OBS!
Allting är ej iordning gjort!

Pratade med Engla både igår och idag, båda gångerna sa hon "Jag vill hem till dig mamma".. Vet inte varför hon börjat säga så, hon har aldrig (försutom då hon var mycket mycket mindre) sagt så förut... Saknar henne och imorgon kommer hon hem igen! Hon ska tillbringa även det två nästkommande helgerna med M för vi bytte en helg pga ett födelsedagsfirande. Men men, jag har henne ju hela veckorna! Får ta någon dag ledigt så vi kan hitta på något kul.

Ska sova nu. Har precis kollat på Mirror och C har ett stort behov av att titta på en komedi.. haha..

Sov sött ni fina.

Kommentarer
Liza

du är fin

2008-10-12 23:47:49 http://entvatankar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback