En kopp kaffe i stora jeans, tack.

2008-10-17 | 18:49:38

(minns ej var jag funnit.)



Gårdags kvällen tillbringades hos syster och Nova i nya lägenheten. Ibland behöver man sin syster ska ni veta och igår behövde hon mig. Vi kikade på satc filmen, drack kaffe i stora koppar och åt hembakade bullar. Hur mysigt som helst.

Dagen har varit lite halft planlös men vi tog oss förbi Kista galleria. Ingen shopping, mest hysteri. Vet inte varför men jag känner mig lite folkskygg för tillfället. Är alldeles för matt för att springa och armbåga mig fram i stora folkmassor. Har jag blivit gammal? Inge vidare sen sist.

Har haft på mig C Sand jeans i 2 dagar nu, väldigt lose fit.. kanske lite för, men det är trevligt. Dock är jag på jakt efter ett par perfekt lose sittande jeans men detta förjäves. Kanske inte  gjort en rejäl kraftansträngning på undersökningsfront pga det över skrivna dock, får bli när torgskräcken lagt sig.

Kvällen ska tillbringas med C som jag inte sett röken av sen i Måndags. Jag saknar.


Kommentarer
Anonym

Åh va snygg bild!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback