bara en av dessa dagar..

2008-10-14 | 21:33:26

Känns inge bra idag. Är trött och seg och inget går som jag vill. Helt hopplöst.

Har jobbat idag, dödare än dödast om ni frågar mig. Nådde inte alls upp till budget och ännu sämre mot föregående år.. Jag har mest hjälp Anneli, vår dekoratör, att göra nya dukningar och uppställningar. Faktiskt så var det ganska så underhållande och vi bestämde att jag ska gå med henne (anneli) under praktiken. Kan vara roligt att hitta på något lite annorlunda i butiksmiljön.. Inte bara stå i kassa och galga kläder.

Engla sov när jag kom hem. Tåget var försenat och åkte i snigeltakt. Somsagt inte den bästa av dagar.

Imorgon skola. Vill inte, har ingen inspiration.

Out.


Kommentarer
Martina

tjejen då...ja ibland har man sådana dagar också...förstår dig till fullo, blir nog bättre imorgon ska du se.. kram på dig

2008-10-14 21:37:43 http://martyshome.blogg.se/
Martina

p.s you have a fab-blog, kika in på min blogg för att se vad detta nu kan vara ;)

2008-10-15 10:04:45 http://martyshome.blogg.se/
Anonym

Pepp-kram

2008-10-15 13:21:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback