dimma.

2008-11-04 | 09:33:59
Förra veckan var hetsig och nu har tröttheten tagit över och jag går runt som i en dimma. Är så seg så det inte är sant. har väl antagligen med den lilla sömn jag fått den sista tiden. Allt kommer i kappm eller hur?

Igår gjorde jag en "konst film" för Filippa K hemsida. Ska självklart lägga upp när den kommer ut och allt sånt. Tror att den blev fin. Det var mycket ljusspel och ryggtavlor.

Imorgon åker L till Nevvan och jag ska snart möta henne för att panik shoppa det sista nödvändiga. Måsteockså fundera ut vad det är hon ska köpa till mig. Men det får bli sen. Frukost och kaffe väntar.


Lina, älskad och saknad. (ej död, bara ute i världen och jobbar)

Kommentarer
Alexandra

Vem går hon för på den bilden? Himla snygg klänning, och hon också för den delen! :)

2008-11-04 11:42:39 http://alexandraaaa.blogg.se/
MamaBlue

min blogg fyller 1 år, de firar jag med 2 tävlingar. kolla in och var med om chansen att vinna en klocka eller en dregglis från Created by Vega!!

2008-11-04 11:58:26 http://martyshome.blogg.se/
alexis

mm=), vilken fin flickvänn jag har =)

2008-11-04 21:12:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback