Tisdag är det va?

2008-06-03 | 22:12:25
Jag jobbat hela dagen på Indiska Hötorget. Rätt najs men ganska så rörigt måste jag erkänna. Kände mig inte riktigt hemma där, är ju van vid Hamngatan och nu senast Täby. Köpte iaf en sjukt fin klänning, alldeles för fin och alldeles för dyr dock. Men jag kunde se framför mig hur jag sprang runt i den, mina höga Zara skor och bara ben på gatorna i Rom. Fy sjuttsingen som jag längtar. En kjol har även fått komma till samlingen, men det var väl i Söndags den köptes med ett par sommar skor till Engla. Allt kommer upp imorgon. Jag lovar grym update imorn. Håll utkik!

Imorgon åker min Prins till Anderstorp för att köra Ronnie Petterson (F1 racing förare som dog i en krasch) memorial. Race till minne av honom altså. Så ja, älsklingen blir borta heeela långa helgen (onsdag-söndag). Jag har redan gjort upp planer inför helgenmed Liza eftersom Engla ska till Matte på Fredag, C ska bort och min Lina har farit till Tokyo. Det blir vin och mys.

Älskar.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback