Sophie Kinsella - Mina hemligheter

2008-04-03 | 08:29:39
Här om dagen var jag tvungen att sitta i bilen och vänta på C som gjorde
ärenden på Arlanda. (Jag satt i bilen för att parkering vid Arlanda är hutlöst dyrt!) Jag ville ha någonting att sysselsätta mig med så jag sprang bort och köpte en bok. Jag var ute efter en sån där lätt bok som man slipper tänka efter på när
man läser. Som man bli glad av och mer än en gång skrattar högt av för sig själv. image350

Så idag är det denna bok jag vill tipsa om. Jag gar Jag är egentligen inget jätte fan av chicklittromaner men av och till, och speciellt sommar tid, så funkar det alldeles utmärkt att sträck läsa.

Tänkte lägga in ett litet tips här i bloggen. Ny kategori och allt.



Sophie Kinsella - Mina hemlighete provläs
HÄR

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback