Skor & Glajjer

2008-04-10 | 21:40:19
image461image462
(Bilder: Zara, dom missade nog att jag tog dem ;))

Det här är shoesen jag skrev om tidigare idag. Jag har faktiskt köpt dem. Dom är faktiskt grymt snygga på, men jag har blivit lite osäker nu när jag gått i dem hemma. Kommer jag verkligen använda dom? Är dom sköna? osv osv.. Köpte strl. 37, fast jag brukar dra en 38. Vill ju inte att de ska bli slappa i resåren över hälen, då går de ju inte att använda.
Ska fundera tills imorgon.. vi får se. Vad tycker ni?

Sen lämnade jag tillbaka de tights jag köpte igår för de took drog till sig damm och allt möjligt, skumt material. Bytte till ett par coola glajjer. Jäkligt 70-tal enligt mig, men coola på!

image463
Rätt grymma va? :P

Nu får ni sova så sött så ska jag gå och ta nässpray.
Puss.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback