Gårdagens shopping.

2008-04-06 | 19:23:18
image372image373
(Sorry för hemsk kvalité, den högra är svart.. INTE grå daskig!)

Tänkte att jag skulle visa linnen jag köpte till Engla igår. Jag tycker de var så underbart söta och praktiska (Att det är organic cotton är ju inte heller negativt). Dom är väldigt tighta i modellen och det passar min lilla sticka utmärkt, hehe. Super billiga, endast 49/styck ju! Rekomenderar!

Den svarta har E i vitt fast långärmad och det har varit en favorit, så jag slog till på en svart kortärmad på REA för 49kronor!

Kommentarer
Lina

Åh vilka fina linnen! Det där randiga är ju hur sweet som helst. Ett sånt måste ju lilla Myra få.. Tack för ett bra tips!

2008-04-06 21:08:10 http://tesla.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback