bebisen och jag

2008-04-28 | 22:46:24
image660
image661image664

Ja man kan lugnt kalla min (snart) 3åring för en jätte bebis ikväll. Hon gör så ibland. Vill bara krypa upp hos mig, vara liten och ligga under filten med snutten. Sen vill hon bara ligga där och mysa. Jag säger inte nej, tycker det är sjukt mysigt att bara ha henne där i famnen och titta på. Min lilla perfekt varelse!

Ikväll somnade Engla sent och jag har varit på personalmöte på PO.P. Sjukt roligt faktiskt. VD för RnB koncernen var där och pratade en massa om.. en massa, haha! Kände igen så mycket ifrån skolan och blev verkligen topp inspirerad av honom och min chef Sofia. Är super glad att jag fått chans att gå med henne nu i 4 veckor.

Hoppas ni alla haft en trevlig kväll. Imorgon blir de Enea för min del och dagis för Englas del :)
Hörs då!

Puss

Kommentarer
sofie

Jag måste bara säga det här. Du är en av de vackraste tjejerna jag någonsin sett!! Inte bara ditt utseende, men också din utstrålning! Den är helt fantastisk! Å din unge! Hon är juh så oerhört söt :) Kommer antagligen krossa många hjärtan i framtiden...Läser din blogg varje dag och jag måste säga att du är en inspiration, antagligen inte bara för mig, utan för många tjejer.
/sofie

2008-04-28 23:03:00
S

tänkte bara höra om du inte kunde ha en frågestund? (tex om när du väntade engla & likande)

2008-04-28 23:09:39
Mizca Rödebäck

Hehe.. Jag vill ju inte övertala gubben heller för han skall ju göra sånt han vill, men det är lite trist när man är på sånt humär o så somnar han. Fast å andra sidan är det inte bara han som somnar, jag kan också göra det...

2008-04-29 00:29:31 http://www.rodeback.blogg.se
Kajsen

men gud så gullig hon va på den sista bilden :)

2008-04-29 07:52:54 http://kajsen.blogg.se
Petra

Vackra bilder det är så mysigt med när de vill ligga i famnen som jättebabysar hi hi Trevlig dag/Petra

2008-04-29 08:35:29 http://mammansprinsessor.blogg.se
ina

Nej, nu har jag läst bloggen i några veckor utan att kommentera. Men nu jag måste bara, för ni är så otroligt vackra tillsammans!

Jag minns att jag vid ett tillfälle sagt det till dig på bilddagboken, men det tål att sägas igen - Enga är den finaste lilla ungen som finns ^^

2008-04-29 19:25:35 http://ordbajseri.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback