kommer ni ihåg?

2012-11-26 | 18:28:00
kommer ni ihåg den här bilden?
 
i förra veckan så tog jag och engla äntligen tag i att åka till mikas för att göra pollar och hämta den här fantastisk bilden! kommer ni ihåg när engla gjorde senaste plåtningen för la petite magazine? det var filmstjärnetema och fröken sur fick ha en stickig tröja på sig, haha.
 
här hittar ni inlägget.
 
vi fick en stor förstoring på riktigt fotopapper (tack carolina!) och en mindre variant. den stora står nu i mitt sovrum. jag har sprungit runt med den som en galning idag och undrat var sjutton den ska få sitta. jag har liksom tavlor på nästan varje vägg här hemma. tyckte ändå den passade in där på skåpet tillslut :)
 
den lilla varianten tänkte jag att någon ska få i julklapp. hm vem? .. i know!

Kommentarer
Anonym

Så fin!

2012-11-26 19:00:01
Lisa

Eeh okej det var jag innan haha!

2012-11-26 19:00:37
Maria

Den är helt underbar den bilden!
Kul att du är tillbaka på bloggen :-)

Kramar!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback