torsdag!

2012-05-31 | 19:44:33

engla äter favoriten passionsfrukt till mellis.


vilket skit väder det är, vad hände med sommaren? jag som trodde på det här med ballerinas och bara ben och börjat raka benen frekvent till och med ;) det är stora regn moln på hela väder kartan i typ en vecka framöver .. suck! det blir att dra på sig randiga stövlar och gå ut och köra pw iaf!

imorgon är jag och skruttan lediga och de ska städas, plockas och fixas här hemma, även kallat fredags fixen :) jag älskar att ha det städat och rent när jag bänkar mig framför let's dance med ett glas torrt vitt vin och en skål bär, de är höjden av njutning ♥

idag har vi förövrigt ätit lchf pannkakor med kokos till middag, galet gott! till och med engla tyckte den va smarrig värre och valde att de skulle ätas till lunch imorgon också! bättre betyg finns väl inte.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback