onsdag!

2012-05-30 | 21:29:49

rosor som börjar blomma över klipps ner i en skål här hemma.
fint! och de får leva en stund till :)

onsdag, halvvägs in i veckan, så myser vi lite extra i soffan framför fotbollen! vi har dukat fram räkor, hallon och massor av godsaker :) jag älskar mitt-i-veckan-mys! sen att fotboll inte är den bästa vännen .. men men!

den här dagen har varit så galet bra! vissa dagar bara är så, man blir lycklig och allt bara stämmer. jag har anledning (trots att jag nu för tiden går på atikins diet, berättar om de i ett annat inlägg) att poppa skumpan och sjunka djupt ner i soffan ska jag tala om :) ni kommer få veta i sinnomtid, ha tålamod!

jag hämtade engla tidigt från skolan idag och jag plockade även med mig granntjejen ella. de två har blivit ett riktigt radarpar och hänger med varandra förjämnan! dörr i dörr innebär spring, lek och stoj! så underbart. det är så skönt att kunna ta med bägge två hem, äta lite middag och sen kom grannföräldrarna hem :)

allting blir roligare med en kompis nära, att bara kunna rycka tag i när man vill, knacka på och fråga om man ska leka. precis så var det när jag var liten och jag har önskat det till tusen till engla! lycka

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback