hello!

2012-05-07 | 08:25:55


klänning polarn o. pyret 349kr
mössa polarn o. pyret 129kr
leggings polarn o. pyret 79kr

var tog jag vägen? ett litet uppehåll när livet springer fort, det är nog den bästa förklaringen :) nu ska vi se om vi kan försöka springa ikapp och hålla liv i den här bloggen, det är ju liksom meningen!

i helgen har engla varit hos matte men jag fick iaf pussa henne hårt i lördags när hon hade dansuppvisning med funkykids! haha, som alltid så är det ett virrvarr av ungar som skuttar runt i otackt och viftar med armar och ben till någon form av kordination :) men söta som få är dom!

det blir nog ingen dans till nästa termin för engla. jag och matte pratade om kanske sång eller någon form av keramik, lera? jag vet inte riktigt .. måste kolla utbudet här i sundbyberg innan vi tar ställning. jag vet att kidsen här har gått på skidskola och så under vintern men jag vet inte vad man gör till hösten?

nu ska jag iväg och jobba ett par timmar innan det blir handling av troligast engångsgrill, korv, mos och räksallad! ikväll blir det grillning på gården med ella och engla. mysigt!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback