weekend!

2012-03-04 | 09:47:40


mysigt fredagsmiddag och vårat vardagsrumsfönster.

i fredags var vi på super mysig middag med elin och johan hos erland och linnea! vi åt urgod mat som jag kommer sno rakt av :) kanske något för min födelsedagsmiddag på lördag? ska iaf luska fram receptet till förrätten och efterätten - nami! efter middagen så stod karaoke vid odenplan på schemat - vilken helkväll!

igår mådde man som sig bör och inte många fler knop än stegen ner till texaslonghorn för takeaway framför melodifestivalen gjordes, rätt mysigt dock.

idag är jag pigg som få och har plockat lite, bytt vatten på mina snittblommor och ätit en god frukost! christian sover fortfarande men snart kommer nog danne för att fixa det sista i köket och då är det upp och hoppa! jag måste verkligen ta tag i englas rum innan hon kommer hem i eftermiddag .. hon har sovit hos mamma i helgen.

jag har ramat in hennes eric saade affisch som hon fick av jossan vars kollega kände någon som jobbar med honom. engla fick en hel påse med skivor, autograf och  bilder .. så hey affisch helvete! varenda bild ska sitta i en ram, inga tejpbitar på väggarna här inte .. haha stackats barn! ska försöka hitta en bra plats åt den :)


Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Låter som en toppen mysig helg ...som innehållit precis det man behöver ibland...



Kram

2012-03-04 21:24:32 http://fantastiskamamman.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback