the world's greatest ♥

2012-03-12 | 09:02:36

världens finast två.

den här helgen har varit såå skön men som alltid så går ledigheten på tok för fort! måndag igen vilket iof betyder ledigt för mig men inte för mina kära. jag ska ta mig in till nk och kika på lite smått och efterregga ett köp på mitt nk kort! fick kanske världens finaste present av min c igår på min 25 års dag, ska visa er sen! :)

jag ska även kika förbi på st och köpa nya underlägg att ha på matbordet. nu har vi celotocaulis underlägg i hårdplast men de bärjar kännas trista och väldigt mkt "vardag" .. nu får det bli riktiga hårda underlägg, sådetså!

later ♥

Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Klart du ska vara glad över dina två <3



Skönt med ledig måndag, passa på och njut lite av solen också mellan all shopping :)



Kram

2012-03-12 09:36:20 http://fantastiskamamman.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback