remake - efter!

2012-03-27 | 10:07:29

den omgjorda byrån i englas rum.

i januari, innan vi flyttade till sundbyberg, så fick jag ett ryck och målade om min mormors gamla sekretär som engla har i sitt rum. den var tidigare i brunt, kommer ni ihåg? och jag som är en sucker för vitt vitt köpte lite färg på byggmax och målade den ett flertal gånger för att täcka laseringen.

här om dagen insåg jag att jag inte visat något ordentlig "efter bild" så här kommer den iaf!

jag tycker den blev riktigt riktigt fin! slagen kom fram mkt bättre mot vit botten och sen kan jag inte förneka att det allra mesta kan målas i vitt och verkligen bli hundra gånger finare! ok utom vår drinkvagn då .. men det är en annan historia :) haha, där får jag se mig som slagen av nära och kära.

byrån är packad med leksaker oh diverse målarböcker och pennor. botten är annars klädd i ett fint vittblått papper med lite paisley mönster, onödigt kanske, men fint :)

Kommentarer
mamma lena

Den skulle mormor Sylva ha tyckt varit jätte fin!

2012-03-28 12:45:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback