priiisenter!

2012-03-12 | 10:00:51


mateus fat x 2 i turkost
missoni kudde (till mig själv från mig själv)
kruka hortus mässing - en stor och en liten!
armband från hermès ♥

åh jag fick verkligen så satans mycket fint igår och i lördags! jag tror banne mig jag vill fylla 25 oftare ;) i lördags överöstes hela soffbordet av presenter och härligheter. en liten engla var mest missnöjd och sa "mamma du får så tråkiga presenter" .. haha! vadå bestick, krukor, grytor och porslin, det är väl kul? :)

igår fick jag super fina fat från mateus av christians mamma och daniel, jag var och gluttade på det turkosa här om veckan och är väldigt glad över att få dem! jag fick även en fin liten blomsteruppsättning av christian mormor, underbart så här på vårkanten! den pryder en hylla i vår triptrap hylla i köket!

av både lisa och jossan m fam och pappa med fam fick jag hortus mässings krukor! den lilla fick jag av lisa och den i mellan fick jag i form utav present mynt (gud jag fattade inte att de var presentkort, trodde de va någon form utav prydnad haha) på st, den större har tydligen varit slut forever men skulle komma in i veckan!

också av finast älsklingen fick jag hermès armbandet som jag önskat mig i 4 år .. äntligen! jag hade inte den blekaste om att jag skulle få det utan jag hade snöat in på att jag skulle få en klocka av honom. jag älskar att bli överasskad! jag tror inte jag nämnt armbandet på flera månader (insåg penga-begränsningarna .. haha!)


av mamma och anders fick jag en stor le creuset gryta som ska invigas med köttfärsås ikväll :) storkock here i come! haha! fick även bestick till samlingen och lite andra små härligheter.

tack alla fina som förgyllde min dag med er närvaro, skratt och underbara presenter ♥

Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Fantastiska presenter till en fantastisk kvinna :)



Kram

2012-03-12 18:52:57 http://fantastiskamamman.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback