jag ser det snöar!

2012-03-31 | 09:08:55

för ett par veckor sen sken solen in genom fönstret. inte idag inte!

..och det va inte roligt :(

fy! jag trodde vi var förbi den här vinrigatiden. jag trodde vi mött våren och att det bara skulle bli bättre på väder fronten nu? icke sa nicke - hej aprilväder!

aja vi får se lyckan i att de faktiskt är lördag idag! lördag denna helg innebär att engla ska hem till mormor och sova och ha earth hour, jag ska in till stan och dricka vin med finaste majsan och christian ska hem till en jobbkompis och äta middag och antagligen dundra in way förbi bedtime inatt!

i englas skola har de pratats väldigt mycket om earth hour och det har till och med tatuerats in en liten tatuering på englas högerarm som talar om detta, haha! jag ringde mamma igår och sa att det var väldigt viktigt att de inte glömde bort den timmen idag, mamma var pigg på att släcka alla lampor men inte tv:n haha!

nu blir det till att städa en sväng. engla har haft ella som har sovit över (nya bästisen som bor i granndörren) och det ser ut som ett litet hejkomochhjälpmig inne på englas rum .. !

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback