happy b-day till mig!

2012-03-11 | 10:18:10


finaste vasen dagg i solljuset den 11 mars 2012!

jaha ja! då är man alltså närmare 30 än 20 .. hm! ingen speciell känsla alls egentligen men det är väl något av ett stop i livet, hälften till 50 liksom :) haha! gud jag tänker verkligen inte så .. jag tänker mer att shit jag har en 7 årig dotter, en fin lägenhet, bra jobb och finaste vännerna och sambon, hade inte kunnat vara bätter vid 25!? :)

igår hade vi familjen här hemma och vi bjöd på 3-rätters med lax carpaccio, fläskfilé med italienskttäcke och tillsist en kladdkaka med kardemumma, glass och jordgubbar (tack linnea ♥).


jag fick världens finaste presenter! är så glad över allt fint till hemmet och till mig själv, tack underbara ni ♥ och ja ni här lär få se vad som tillkommit lite då och då! det var en riktigt mysig mello-kväll med dans och mys!

på tal om presenter så för 2 år sen så började jag så ett frö hos min pappa att jag önskade mig den här vasen från st som heter "dagg". en bra 25-års present hade jag beslutat mig för men nä, jag kan inte hålla mig när det är något jag vill ha så det blev en present till mig själv för en tid sedan :) dock så fick jag en annan vas/kruka från st som jag bara äälskar! tack finaste dadie med familj och syster med familj!

nu blir det att dricka upp kaffet, köra engla till dansen, droppa nova som sovit över och sen blir det fin besök av fina vänner och andra halvan av familjen! det är rätt härligt att fylla år ändå :) 


Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Grattis grattis......så ung och så klok :)



Kramar

2012-03-11 11:43:19 http://fantastiskamamman.se
Emma

Grattis på födelsedagen!

2012-03-11 11:47:47
Vanilla - mamma till Lilla hjärtat ♥

Stort grattis på din födelsedag! :-)



Kram

2012-03-11 12:04:48 http://byvanilla.blogspot.com
Maria

Grattis Grattis på din stoooora dag!! :-)

Det är inte dåligt att ha så mycket i den åldern.. absolut något att var tacksam för.

Jag har aldrig fått nån åldersnojja.. jag resonerar så istället att jag är glad varje år jag får bli äldre :-)



Kramar till dig!!!

Erika

Stort grattis på födelsedagen fina du! :)

2012-03-11 23:47:51 http://mylittlewords.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback