gustavsbergs liljekonvalj ♥

2012-03-04 | 08:40:25


finaste krukan med vita hortensia i!

när jag och lisa körde en roadtrip för några veckor sedan så köpte jag inte bara mon amie kopparna utan en hel del smått och gott :) gustavsberg levererar som alltid habegär på högnivå och trots att det var dagarna innan lön så kramade vi bägge ur plånböckerna för att få ta hem lite skönhet.

den här krukan köpte jag inne på porslinsfabriken och herrejösses så fin den är! det är ju ingen hemlighet att liljekonvaljer hägrar här hemma, love them

det här var någon mellan variant men det var den enda det hade .. jag skulle vilja ha en mindre också eller en i samma size. kanske något som någon kär själ vill ge mig på min dag på söndag? ja men jag tänkte väl det ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback