godmorgon måndag!

2012-03-05 | 07:58:07


liten engla på färjan över till gotland ♥


fy jag har inte alls sovit bra inatt. jag vaknade vid 03.56 och hade drömt världens mardröm .. ursch sådant kan verkligen sabba en hel natts sömn! aja jag ska försöka skaka av mig obehaget med en kanna kaffe och frallor.

igår kom engla hem, tjatig som få! "mamma kan jag få en katt? snälla, en liten grå flickkatt?" hon gick på repeat och jag vet inte var hon har fått sin katthysteri ifrån? visst har hon velat ha ett husdjur en längre tid men detta var nästintill maniskt .. jag som nästintill avskyr katter lär aldrig i mitt liv dra in en i mitt hem!

vi får se var vi slutar i den frågan. jag kan sträcka mig till en hamster, KANSKE! inte ens det är säkert .. jag har ingen lust att bli fast med ett djur som engla inte tar hand om (jag har erfarenhet kan jag säga!) idag blir det iaf ingen hamster. jag ska möta upp lisa på tåget om ett par timmar och sen ska vi göra stan!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback