livet går vidare!

2012-07-13 | 09:25:03



hej ni underbara fina och fantastisk människor ♥

var tog jag vägen? vad hände? jag som lovade så mycket och trodde själv på en updaterad blogg dagligen. det hände en hel del kan jag säga. livet tog sig en lite twist och idag står jag på en helt annan plats i livet än jag gjorde när det senaste inlägget skrevs. både bokstavligen och i sinnestämmningen.

jag har för det absolut första separerat. jag och engla har tagit vårat pick och pack och flyttat hem till mina barndomshoods (iaf nästan, från 12 år då ..) här där jag har min familj och vi kan springa över till min syster på 5 minuter. fantastiskt ♥

sundbyberg är en kort men till viss del en härlig historia, men det gick liksom inte. saker förändras, människor förändras. man inser saker när tiden går och jag har kommit fram till så mycket den senaste månaden och haft "aha" upplevelser nästan dagligen. livet känns nu ljust och spännande, jag har min engla och är så glad!

jag är så glad över att kunna stå på egna ben, ha kapaciteten både ekonmiskt och personligt. jag har köpt oss en lägenhet på 77 kvm med 3 rum som jag älskar! tapeter har kommit och efter semestern kommer den kläs in i massor av blommigt och tjejigt som ni aldrig sett maken till! lovar att visa er när ork och tid finns. ha tålamod!

ikväll tar vi färjan över till himmelriket i jorden - gotland! engla är redan där då hon varit på semester med sin pappa så inatt när vi trillar in kommer jag få krypa ner brevid henne efter nästan 2 veckor! åh vad ja längtar!


Kommentarer
Maria, Livet med tre

Skönt att höra att du mår bra!

Jag har undrat och oroat mig lite.. Trots att jag egentligen inte alls känner dig ;-)

Livet har verkligen sina twistar och prövar oss på fler än ett sätt gång på gång. Jag beundrar dig som tagit dig vidare!



Kommer absolut skicka en förfrågan på Instagram.. Älskar insta!

Kramar i massor!

Petra

Har följt din blogg sen ett par år tillbaka och har haft den som en av mina favoriter! Vill bara önska dig lycka till med allt! Du verkar alltid stå med båda fötterna på jorden och har en helt bedårande dotter. All lycka till er båda och hoppas ni får en toppen sommar :)

2012-07-13 11:33:35
Malin H

Har med följt din blogg under en längre tid och undrat vad som hänt dig...skönt att du mår bra och jag önskar dig all lycka till med ditt "nya" liv och Engla! Förfrågan på Insta är skickad :)

2012-07-14 15:21:48
Areyanna

Ok! Jag föstår! Tänk vad livet kan ändras fort? Härligt att du känner att du fått luft under vingarna och gjort det bästa av situationen dock! Härligt att ni har nära till dina nära och kära nu! Ha en fin kväll du å Engla! Kram från mig å king

2012-07-17 20:14:42 http://areeyanna.blogg.se/
Nicole - mamma till C & H

Lycka till med allt det nya!

2012-07-19 11:05:31 http://nicoleb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback