onsdag

2012-01-04 | 07:59:22


sötnosen i reajacka o tights (sänks idag!) i höstas ♥

att vakna varje morgon till smatter mot fönstret och inse att det inte snöar ännu utan ja, det hällregnar - igen, är ingen bra start på dagen. tom jag som avskyr allt vad snö och slask heter börjar bli smått frustrerad på det här skitvädret. vad hände med det härliga vita som faktiskt lyser upp dessa mörka mornar?

jaja. nog med bitterhet!

idag kör vi igång nästa rea steg på jobbet och det innebär som jag skrev nedan att det är ett härligt gäng med kläder som adderas till reahänget :) ni kommer väl in och kikar va? jag kan säga att jag ska shoppa!

visserligen borde jag spara mina slantar de 16 dagar som är kvar till flytten men när det är 50% kan jag inte hålla mig. ska inhandla några klänningar, en piléjacka i lila och lite smått till fröken. helt ärligt så börjar hennes garderob kännas trist. hon har liksom använt sommarkläder hela vintern med en tröja under. nu vill vi ha nytt!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback