flyttankar?

2012-01-03 | 08:41:29


nu går vi inte i dem längre.
nu lever vi dem!

nu är vi i planeringsstadiet delux! nedräkningen har börjat och sommarkläder har packats i kassar (man måste ju börjar någonstans!) jag fick precis svar från nuvarande ägaren av lägenheten vi köpt om att vi är välkomna att komma dit i helgen och mäta lite inför tapetsering, målning och rivning av köksväggen.

jag börjar känna mig stressad och vill beställa tapeter nu nu! jag har inte ens bestämt vad engla ska ha för tapet - hjälp! jag tror på någon av dessa som jag visade er för en tid sen men jag vet inte vilken? ingen FÖR skrikig för då tror jag att engla kommer tröttna. kanske den längst ned till höger?

i vilket fall som helst så måste dessa beställas för att vi ens ska kunna börja med något. vi får tillträde den 20/1 (om 17 dagar!!) och den helgen vill jag ha målning och tapetsering klart. det är väl inte helt omöjligt?

sen vill jag gärna att köket ska vara klart också men ja, där inser tom jag att jag gapar efter lite väl mkt. jag ska allt sätta mina fina vänner och släkt i hårt arbete denna helgen :) måla måla, tapetsera tapetsera!

vi har ju vår gammla lägenhet kvar tom den 27/1 vilket känns tok bra! det kommer väl bli några vändor fram och tbx mellan v-by och sumpan kan jag tro! vi tänkte oss väl att försöka få med de mesta av lådorna den första dagen och stapla upp i englas rum. hon kommer bo hos mamma några dagar tills vi kommit iordning lite!

åh jag är spänd som en fiolsträng ... !!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback