back in the game!

2012-01-03 | 08:27:31

ett litet ♥

godmorgon mina kära!

nu är julhelgen & nyårshelgen över och idag är det back in the game som gäller för min del! jag har haft en fantastisk jul och så även ett slående grymt nyår. jag kunde inte ha bett om mer :)

men som alltid när dessa helgerna är förbi så känner man sig lite tom .. vad nu då? vi har ju flytten som väntar bakom nästa hörn så vi har fullrulle iaf men just att allt det man planerat för, spänt sig lite för bara pang är föbi .. det känns tomt!

igår sorterade jag ut det mesta av julen. granen åkte ner i vår överbelamrade källare och englas julpyssel stoppades varsamt i kassar. sådant ska sparas i åratal juh :) jag tog bort alla hyacinter och amaryllis och fyllde på med nya fräscha  tulpaner och rosor, lovely! sådant får mig att må så bra!

nu ska jag ta mitt pick och pack och bege mig till jobbet. denna veckan slipper jag sväng förbi  skolan och fundera på lämning och hämtning av plingan. hon har nämligen en fartfyllt jullov hemma hos sin pappa :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback