längtar ♥

2012-02-23 | 07:40:35

finaste huset på ön!

vilken tårfylld morgon .. haha! jag kan lipa för minsta lilla, eller 'lilla' kanske är en underdrift när en lite prinsessa fötts :) jag har iaf suttit och grinat i kaffekoppen och suckat när daniel skulle förkunna nyheten. fint!

inte alls vad jag skulle skriva om!

biljetter till färjan över vattnet till vår absoluta favorit ö är bokade och betalade! imorgon vid 11.05 så bär det av mot pappa, marie och albin ♥ som jag saknar! engla är helt till sig och ville helst börja packa redan igår men jag var helt slut och sängen fick besök redan vid nio .. vet inte vad det är med mig nuförtiden?

vi får börja packa och fixa ikväll istället. vi blir kvar till onsdag så att englisen får några dagars sportlov :)

Kommentarer
Tess på Textilfabriken

En riktig prinsessyra har det varit!

Känns som om hela världen ätit prinsesstårta... :)

2012-02-23 23:30:55 http://www.textilfabriken.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback