2012-02-15 | 21:05:58


finaste lilla hjärtat mitt!

ikväll har jag gjort hemmagjorda köttbullar med potatismos, ärtor och brunsås - så jäkla gott! det var år och dagar sedan jag gjorde det så det var inte en dag för sent! det var bara tjejmiddag ikväll för christian är väg och gör klart sin vänstra arm hos tatueraren. nu ska den finally bli klar!

som varje kväll sen vi flyttade hit så har engla badat och lekt med barbies och skrikigt ut eric saade och michael jackssons "heal the world" med några omskrivningar :) gah som jag älskar att ha badkar! dock så får vi se om det kommer få vara kvar när vi väl ska renovera där .. är rätt trångt som det är nu ..

nu har ja hällt upp en ballja te och ska kika fuskbyggarna! jag älskar att vi har typ 160 kanaler nu men ja orkar inte ens bry mig om vad som finns på alla som går utanför bas utbudet ;) hah, slött!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback