onsdags göra!

2012-04-11 | 21:09:17

franska tulpisar i daggen.

nu har det varit ett mäkta arbetsläger här hemma, och vi har just sjunkit ner i soffan både jag och christian. jag har äntligen fått ihop sänggaveln till vårat sovrum som nu står den snyggt på plats :) satan i gatan var mysigt det ser ut att krya ner i sängen nu, det blev riktigt ombonat! jag ska visa er inom en snar framtid!

christian har spacklat taket i köket en sista gång så imorgon blir det äntligen till att måla det! jag hoppas även att englas pompoms har kommit så jag få upp dem i hennes tak :)

när man är inne i ett sådant här mood som vi är nu med allt fixande så är det bara köra på! tillsist är det inte kul längre (läs typ fredag) och då är det grymt skönt om saker och ting kommit lite mer på plats!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback