off we go!

2012-04-10 | 08:12:17


gullegrisen i skridskohjälmen på g till skolan.

förra veckan tog vi fram englas sparkcykel som hon fick i födelsedagspresent förra året. de sopades sent på vägarna här i sundbyberg så innan har det varit en omöjlighet. dock så upptäckte vi att engla vuxit ur sin cykelhjälm så det fick bli klumpen till skridshohjälm på huvudet :) haha sötisen!

min plan är att jag och engla ska börja cykla till skolan om någon vecka, kruxet är bara det att jag inte har någon cykel!? engla har sin lila men jag måste försöka hitta någon gammal skrothög som kan ta mig från a till b. så länge får vi köra på sparkcykeln .. men med ny hjälm ;) måste försöka köpa en innan engla kommer hem!


Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Huvudsaken är att hon inte gör illa huvudet....



Cykla är fantastiskt sätt att ta sig fram på....hoppas att du hittar en som passar..



Kram

2012-04-10 10:33:03 http://fantastiskamamman.se
Hondjur

Lilla sötnosen! :)) Hjälm som hjälm!

Måste införskaffa till liten jag med.. hon har nämligen fått sin första riktiga trehjuling nu! :)

Hjälp, mina nerver! :)

Storlekar förresten..går de på år eller vad kollar man efter?

//Fröken noll koll som inte vill inse att liten blir stor ;)

2012-04-10 18:34:10 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback