kristi himmel!

2012-04-26 | 10:15:09


bilder från påsken 2011 på gotland!

nu är det äntligen bokat och klart. över kristi himmel så åker jag och engla över till gotland. ni som följer min blogg vet att vi försöker åka över till pappa med familj så ofta vi bara kan och tar varenda chans vi får :)

kristi himmel ligger bra i år så de innebär 2 dagars semester ger 6 dagars ledighet. wiho! perfekt för en tripp. engla vet ingenting ännu (fokus för henne ligger på lördag och eric saade just för tillfället) men jag längtar verkligen. vi var där sist i februari men det känns som en halv evighet sen!

tanken från börjarn var att åka onsdag kväll-måndag eftermiddag men galet nog så är färjorna smackade till max med människor och bilar så jag fick (buhu - not) bok tisdag kväll-måndag istället :) inga tårar spillda!

tyvärr så har inte christian samma möjlighet att ta ledigt strödagar som jag så han får följa med når vi åker ner i sommar! bokningen är redan klar och vi kommer vara nere 10 dagar under vecka 29-30 :)


Kommentarer
Therese

Hoppas att ni får det kanonbra på Gotland! :)

2012-04-26 12:01:52 http://detljuvalivet.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback