kort eller långt?

2012-04-13 | 07:46:27


engla i somras & i sicilien i november ♥

nu när jag har suttit och kikat runt på gamla bilder så saknar jag när jag kunde slänga upp englas hår i en knut, fläta eller toffs ♥ engla är så fin i frisyren på bilden till vänster, lång toffs och snusnäsduk! åh!

sen kommer jag ihåg tjaffset varje dag. jag ville sätta upp håret, engla tvär vägrade. om jag mot förmodan vann faighten och fick upp håret så slutade det allt för ofta med att hon själv slet ut toffsen efter en stund så håret stod i ett ända burr. det var mindre snyggt.

engla vill själv ha långt hår. rapunzel långt. eftersom både hon och jag välsignats med tunt eller "fint" hår som det så fint heter så tror jag inte riktigt på den idén ..

nu är det rätt praktiskt med den korta pagen som kräver minsta anstänging (läs tjaffs!) och det som behövs är kanske ett idadem eller ett hårspänne eller två, på sin höjd. kanske vi ska hålla oss till det? kanske jag ska vänta med att låta henne spara ut till hon blir lite äldre och ser det fina med toffs eller knut ;)

jag älskar när jag har typ knut mitt på huvudet, då blir engla alltid lika besviken och säger "men mamma du är så mycket finare när håret är nersläppt". sen är hon alltid lite extra lycklig när jag har utsläppt och helst klänning då också! hon har sina små idéer, lilla fröken.


Kommentarer
Siss

Jag tycker hon är super söt i sitt korta. Lätt och fint Puss

2012-04-13 09:30:38
Bella

Fin blogg!

2012-04-13 14:11:38 http://justselenagomezz.blogg.se/
Frida-FantastiskaMamman

Jag gillar hennes pagé jättemycket....



Kramar

2012-04-13 15:10:30 http://fantastiskamamman.se
Kattis

Men, varför tjaffsa om håret alls? Det känns som en sjukt onödig grej :P det är ju hennes hår liksom?

2012-04-14 10:46:28
emily

kattis - haha ja men eller hur ;) men just de där trasslet är ingen höjdare och engla är frälst med super duper elektriskt hår också så de är en praktisk grej också med att sätta upp de om det är långt:) men du har så rätt!

2012-04-14 10:48:09 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback