home day!

2012-04-16 | 10:26:23


äntligen är finaste tjejen hemma

vid 15 tiden igår kom matte äntligen hem med engla efter drygt en veckas påsklov! som jag saknat min stora tjeje, crazy. vi ägnade hela eftermiddagen åt att måla i målarböcker, kika på musikvideos på datorn och avslutade med harry p i sänge. mysigt som tusan!

idag vaknade engla med kletiga ögon och en snorig näsa och eftersom jag är ledig så är hon hemma med mig. onödigt om hon går till skolan och kommer hem sämre. vi kör en vilo dag och hoppas hon är tiptop imorgon!

vi lär inte göra många fler knop än att traska bort till affären och handla middag och frukost inför veckan. jag ska även försöka hinna med en lite lättare städning av golv och badrum, efter lördagens festligheter :) annars blir det dyka ner i diverse pysselböcker och kanske kika på harry p 2!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback