glad påsk ♥

2012-04-07 | 08:41:05


de två finaste kärringarna i hela sundbyberg ♥

i torsdags när vi hämtat engla på skolan så var planerna med grannen ella redan satta. dessa två, ska jag börja med att säga, sitter nu mera nästintill ihop! jag älskar det faktum att engla har bästisen i dörren brevid och bara kan springa över i strumplästen och alltid ha nära till lek och skoj!

nu var det iaf bestämt att engla skulle sova över hos ella (helgen innan sov ella hos oss) och spänningen var total! vi packade en lite blommig påse med tandborste, tandkräm och nattlinne som engla lycklig bar över.

innan det var dags för fredags mys en torsdag så klädde jag tjejerna i rutigt och sminkade dem till två små kärringar, hihi. de målade kort och la pärlplattor de gjort i skolan i en korg som de sedan bar runt i huset och plingade (hysteriskt) på dörrarna. haha! det fick sig ett gäng med godis och lyckan var total!

de hade tryckts godis och ätits pizza berättade ellas mamma och sen hade tjejerna gjort sig iordning och lagt sig i soffan framför harry p som det sen somnat till ♥ mysig kväll indeed. jag och c gjorde typ exakt samma sak, ha!


Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Vilka söta påsk kärringar.....



Kommer ihåg själv när man sov över hos sina kompisar när man var liten,

hur spännande det var....



Kram och glad påsk

2012-04-08 17:14:39 http://fantastiskamamman.se
Linda Olsson

Vilken fin blogg jag hittade till! :D

Hit kommer jag tillbaka!



Gud så söta kärringar! ;D

Kram



2012-04-08 23:00:45 http://mrslindaolsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback