det blir inte alltid som man tänker sig.

2012-04-27 | 14:21:29

.. nä, ibland blir det så mycket bättre!

tänk vad konstigt det är egentligen. man kan gå runt och känna på ett visst sett, må på ett annat och bara gräma sig i allmänhet över saker och ting i livet. också säger man inget, man låter det vara, skjuter det under sängen tills man plötsligt bestämmer sig, nu drar jag fram det, nu säger jag det!

så enkelt egentligen, varför är man alltid så rädd? rädd för att säga fel, uppfattas fel. genom att dela med mig av mina tankar och framförallt mina känslor idag så har en otroligt stor sten lyfts från min axlar.

något som jag mått dåligt över men tänkt att jag får leva med tog jag upp till ytan, ventilerade. jag fick världens bästa respons och feedback, galet! man har fina och bra människor runt sig, det är inte snack om annat. ibland kanske man bara missbedömmer och analyserar för mycket innan man ens gett människor runt en en chans?

jag känner mig gladare än på länge, fylld med energi och positivitet! ibland kan det nog bara räcka med att ventilera för att må bättre? visserligen så är inte detta ett sådant case, vad jag själv tror (!?) men det här kan bara bli bra, så jäkla bra! jag har äntligen lite tro och hopp om detta igen.

tack för att jag har så otroligt fina människor omkring mig som stöttar, puschar och ställer mig i rätt riktning när jag tappat bort mig lite ♥ ni vet vilka ni är och jag älskar er som attans!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback