onsdag, snabba ryck!

2011-09-21 | 19:33:52


sommar sol & ballerinas ♥

just nu känns det som dagarna flyter in i varandra. man varvar lämningar och hämtningar med jobb, matlagning och sömn. jag har delade känslor om den här årstiden .. jag avskyr regnet, rusket, mörkret och kylan. samtidigt älskar jag tempot på jobbet och att det händer saker hela tiden! ny årstid betyder ny garderob!

på fredag åker engla till matte och jag ska köra en aw med majsingen! ska bli mysigt att komma in till stan, snacka av sig och dricka ett glas vin eller två. christian ska iväg på race final torsdag-lördag så jag blir all alone hemma! jag ska inte sticka under stolen med att det är ganska skönt ibland, trots att jag inte är bra på ensamhet.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback