ny baddräkt

2011-09-05 | 20:26:00


baddräkt mini rodini hos lekmer 107kr

engla är ju en riktig liten bad pingla och är väl mer eller mindre uppvuxen i vatten, haha! i somras lärde hon sig simma själv och nu i spanien har vatten varit fokus nr ett! med närmare 40'c så kan man inte göra så mycket annat än leka i vattnet och ligga som en annan padda :)

innan vi åkte gick jag i genom englas badkläder och konstaderade att hon har en och annan men att det blivit really nasty av allt poolvatten de utsatts för. två stycken var ok att ta med och ett par badtrosor .. räcker inte riktigt till en veckas sol och bad! fick bli att beställa en ny mini rodini som jag sugit lite på :)

som jag skrev om innan vi åkte så gjorde jag en beställning på leksaker, lite barnkläder och inredning på lekmer till engla. mitt ibland barbies, pyssel och änglavingar så stoppade jag även ner lite mini rodini plagg! haha jag har verkligen snöat in på det märket, i like alot!

det blev den där sweatshirten med ♥ på, en fjärils klänning och så den här baddräkten som jag inte har kunnat släppa sen jag skrev om den i juni, hehe. tyvärr fanns den inte kvar på mini rodinis egna hemsida så ja blev lycklig när den låg för ynka 107kr på rean på lekmer! engla äälskar den!


Kommentarer
Hanna - En sån där mammabloggare ♥

toksöt som vanligt! ^^ härligt det ser ut med sol och bad... usch för hösten!

2011-09-05 22:17:37 http://hannaofsweden.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback