inrednings inspiration.

2011-09-29 | 07:19:34


underbar inspiration från elle interiör & sandberg.se

är det min vas som gör det här med mig eller håller jag på att gå inrednings - nuts? jag har gjort nya mappar på datorn där jag samlar på mig inspirations bilder, jag springer runt hemma och flyttar på saker, jag planerar tapetsering och ombyggnader. varför? jag borde inte hålla på så här eftersom vi har annat på gång ..

men jag kan inte sluta! jag vill göra om, fixa och trixa! jag vill smälla upp liljekonvalj i sovrumet som jag pratat om forever, jag vill spika upp tavlor på tv:väggen som jag inte kommit mig för än ..

men verkligen, jag borde inte! vi har verkligen helt andra planer om vi pratar hemma-fronten så de skulle kännas sjukligt onödigt att smälla upp dyra tapeter och måla om. möbler är en sak men de är svårt att ta ner en fin fin tapet ... jag har redan ställt till det med manuel canovas i köket juh .. men den njuter ja av!


Kommentarer
Anonym

Vart ska ni flytta?

2011-09-29 11:14:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback