höst!

2011-09-14 | 20:48:12


engla i spanien - varmt deluxe!

nu är våra få semester veckor för längesedan borglömda och hösten är här med besked. hela den här veckan tycker jag att hösten lurat bakom hörnet och stormen katia kanske inte gjorde det bättre? fast vad är mer höstlikt om inte vindar och stormar? härligt vore fel ord men jag försöker se det som lite mysigt! iaf när man är innomhus ..

höst betyder jobba jobba! alla behöver vi höstkläder och alla behöver vi kläder för alla väder. men kanske mest våra kids? man märker hur folk börjar tömma garderober, pröva förra årets skaljacka och skynda till oss i butik för att köpa upp sig och vara redo inför hösten och vintern. jag börjar bli klar med englas höst och vinter - klädslar nu! äntligen!

haha stört det låter, "äntligen", men i butik så börjar hösten efter sommarrean vilket oftast är i augusti :) nu är vi långt in på vintern, som spås bli en riktigt argavinter ... igen!

jag ska verkligen försöka boosta upp mig med massor av c-vitamin och allt vad som kan tänkas behövas för att slippa allt vad höst-depp betyder! hemma har vi börjat tända ljusen redan vid 18.30 nu .. hjälp alltså! var det inte midsommar nyss, dagarna var som längst, man kunde bada, sola och göra nätter till dagar?


Kommentarer
Hondjur

Jag kan inte hjälpa det men åh, vad jag älskar denna tiden! Supermysigt, är det!! :)

2011-09-15 09:00:16 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback