guldmöbler

2011-09-12 | 18:45:08


englas rum med nymålade möbler!

visserligen kanske jag inte är en höjdare på att inreda och fixa, och ibland har jag till och med svårt att komma överens med mig själv om jag faktiskt tycker saker och ting är snyggt. det blir en del ommöbleringa och fix hemma, titt som tätt! en sak som jag dock blev riktigt nöjd med är englas små möbler.

när engla var borta i slutet av sommaren och hade semester med sin pappa så fick jag ett ryck och målade om dem. det var i en gammelrosa och rätt slitna. wips så blev det som nya med lite guldkant :) engla älskar dom och nu är det guld som gäller för fröken, haha!


Kommentarer
Jeannine

Men vad fint!! Förstår att Engla gillar det, guldtjejen:)

2011-09-13 06:37:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback