första gången...

2011-09-16 | 07:01:59


söta bästisarna  när de sov över här hemma ♥

när man börjar i skolan är det vääldigt mycket som blir "för första gången" .. man har gymnastik, man har "lektioner", man går på fritids och har klassrum. man märker verkligen hur engla blivit stor på så kort tid, hon fullkomligen stormtrivs! en annan sak som vi egentligen provat på åt andra hållet är nu dags igen - för första gången!

i kväll ska engla sova över hemma hos claire! :) det var en lekstund efter skolan som plötsligt förvandlades till en sleepover .. engla är taggad till tänderna och i tisdags när ja berättade att jag pratat med claires mamma och bestämt att det skulle leka idag så började det hysteriska "det kommer bli såå roligt på fredag".

idag är hon ÖVERtaggad. väskan är packad, collin ligger i ryggan! jag tror det kommer gå bra .. när claire sov hemma hos oss så ville hon varken ringa mamma eller att hon skulle komma och hämta henne dagen efter :) vi får se hur det går för lilla fröken. jag kommer va klistrad till min telefon! haha!


Kommentarer
Maryann

Välling?!

2011-09-17 21:02:28
emily

Mayann - ja!? engla har sen sitt förts år ätit dåligt och gått upp dåligt i vikt, där av dricker hon en näringsdryck på kvällen!

2011-09-18 09:38:38 http://emslo.blogg.se/
Emma

Dricker Engla fortfarande välling på kvällen?

emily

Emma - Som jag skrivit över så dricker engla en näringsdryck som är itskriven av en dietist varje kväll! Hon har haft svårt att gå upp i vikt och hålla den.

2011-09-19 08:23:38 http://emslo.blogg.se/
Maria

Jag är 31 och dricker välling ;) Jättebra och skonsamt för magen. Dessutom vaknar man inte vrålhungrig.

2011-09-25 17:42:41
Cikki

Helt okej med välling eller näringsdryck på kvällen, absolut.

Men nappflaska? Snälla nån... vet att det är ditt enda barn just nu men bebis är hon inte längre.

2011-09-27 17:25:00
emily

Cikki - För mig är det helt OK att hon har nappflaska när det handlar om 5 min på kvällen. Absolut. Nappflaska behöver väl inte vara enbart för bebisar? Och det har inget att göra med att jag "bara" har ett barn. Jag väljer mina strider.

2011-09-27 20:40:54 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback