alicante

2011-09-05 | 12:37:09


underbara spanien ♥

den här veckan har verkligen varit grym! på alla sett och vis :) förra året hade jag mycket i huvudet när vi var nere och även om jag fick ett passande avbrott och kunde lägga vissa tankar åt sidan så var jag rätt down. i år har allt flytit på, lyckligt och glatt med glada tankar och positivitet på hög nivå!

när jag och jeannine är ihop så blir det alltid mycket prat om framtid, boende, barn och jobb, i love it! vi drömmer, förbereder och har oss :) haha. med ett par glas vin i magen kan vi bli rätt energiska och jag tror inte alla skulle tycka det var kul att lyssna på oss två tjat-morsor haha. men jag älskar det!

vi har haft vår lilla 'vuxentid' när kidsen sovit siesta mellan 16.30-19 och när de somnat efter 22 .. vi har suttit på terassen och filosoferat och myst. dagarna har fullkomligen sprungit iväg med bad och solning! vi körde en dag på beachen men nja, det var inget för oss, inte i år iaf! ursch för sand på ställen som inte ser ljuset och fy för äckligt hår .. haha! shit vad vi är bekväma av oss egentligen .. men kidsen klagade inte!

vi har utnyttjat dagarna till fullo och solen har stått högt på himlen - förutom sista dagen - då var det ett rejält åskoväder och regnet stod som spön i backen när taxin kom och hämtade oss för avfärd mot flygplatsen. flygningarna gick väl så där kan jag meddela .. vet inte va det är med mig och oväder och turbulens? på vägen ner fick en snäll tant hålla min hand när jag grät och engla stirrade på mig som jag va dum i huvet haha!

nu är vi iaf laddade inför vad hösten har att erbjuda :) wei! pep pep pep!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback