torsdag

2011-10-27 | 09:46:21


den här veckan har känts evighets lång .. jag har blivit sjukskriven ytterligare och magen min bråkar och har sig, suck och stön! det är extremt jobbigt när det är så, för att ha ont i magen kan vara bland det absolut värsta man kan ha.

iaf så har vi bara drygt 2 dagar kvar till avresa mot sicilien :) vädret ser lite ostabilt ut men ändå ca 20'c vilket känns underbart härligt. jag är i enormt behov av att byta miljö, annars kommer jag växa fast i soffan, med datorn i knät och med divers dagsshower på tvn .. det är verkligen hemskt att bara vara hemma .. fy!

jag har iaf fått lite jobb gjort och en del planering inför flytten, det känns skönt. det är ju lite fix och trix med försäkringar, bredband och adressändring .. men nu har jag gjort allt förarbete så den 20 januari ska det mest vara att skriva på slutgiltiga papper, få nyckel och åka som blådårar fram och tbx mellan lägenheterna :) wei - eller?

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback