tisdag

2011-10-11 | 10:34:49



pix från förra hösten ♥

det är riktigt isigt ute idag. kyliga vindar, en sol som står högt och imma efter andedräkten. jag vet inte hur många gånger jag påpekat något så uppenbart som att "hösten är här" men jag kan inte sluta farsineras över hur fort det går i sverige. ena dagen har vi +20'c och den andra har vi +4'c .. galet!

idag hade engla på sig hela harrangen med vindfleece, vindjacka (inte den på bilden utan den ljusrosa), vindbyxor, mössa, vantar och funktionsstövlar. varje morgon börjar hon med att säga "men mamma snälla, kan jag inte få ha ballerinas?" eh nää .. nu har alla sommarskor fått inta plats i vår källare!

haha nu blev bara dilemmat att vi ska åka till sicilien om drygt två veckor och då blir det att packa upp igen och styra in sig på över +20'c, kan man klaga? jag måste iaf börja kika på någon mysig mössa till mig själv. engla är alltid fullt kittad men jag glömmer alltid att jag också ska hålla mig varm :)

handskar har jag kostat på mig, så även tunnare höstjackor men ingen riktigt vinter jacka! jag hittar aldrig någon som faller mig i smaken men i år måste måste jag verkligen! jag orkar inte frysa i 6 månader .. suck & stön!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback