rosa kängor!

2011-10-27 | 18:29:16

rosa kängor från h&m 249kr

i tisdags när jag var inne på jobbet och fixade med lite pappersarbete och annat så kilade jag in på h&m på väg hem. kan man hålla sig? iaf så har jag kikat på de här kängorna till engla och vägt dem och h&ms svarta, lite högre, skor med rosett och valt de sist nämda. anledning är no att ja tänkt att dessa skulle va som två klossar på englas sparvben!

nu när jag var inne så hade jag en 20% rabatt check på barnkläder och kom efter viss disskution med mig själv fram till att engla faktiskt behöver ha två par vinterskor utöver hennes nya ecco. visserligen är det lite klossvarning på dem men engla älskar dem! hon satt med dem inne i flera timmar tills jag fick dra dem av henne :)

Kommentarer
Anonym

Så fina!! Ella har dom också och de höga svarta med rosett!! Kram på dig!

2011-10-27 19:36:38
Maria

Men guuuuud vilka söta!

Hade jag köpt med engång om jag haft en flicka i den storleken :-)

Klossar på sparvben... så tycker jag alla ser ut i sina dr.martin kängor just nu ;-)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback