onsdag

2011-10-12 | 09:35:07


sommar sol och värme ♥

åh jag kan knappt förstå att vi faktiskt ska åka till sicilien om 17 dagar! halå det är ingenting? här har man förberett sig på sparsamt med soltimmar under hösten också ska man huxflux åka till värmen och solen? i love it!

idag jobbar jag hemma med förberedelser inför imorgon då jag ka till hk och presentera siffror från frg år. som alltid spännande och kul men jag behöver en del förberedelser då jag ibland kan få lite "scenskräck". då behöver man verkligen ha kött på benen så man känner sig så säker på sin sak som det möjligen går :)

först ska jag dock iväg till läkaren och röntga mig .. jag har haft problem med huvudvärk och värk/trycki mina bihålor, trots att jag inte varit förkyld eller att det syns något när man gör standard undersökningar .. hm!

later!


Kommentarer
Vanilla

Åh, vad härligt! Mysigt att ha en sådan resa att se fram emot! :-)



Hoppas att det inte är något allvarligt! Sköt om dig!



Kram

2011-10-12 12:25:11 http://byvanilla.blogspot.com
Maria

Lycka till på läkarbesöket!

Har oxå gjort en sådan undersökning för ett par år sedan och det är obehagligt men så skönt när det visade sig vara något ofarligt.

Hoppas det går lika bra för dig.. kram kram!

2011-10-18 09:49:36 http://livetmedtre.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback