o där rök den tredje!

2011-10-07 | 19:20:45

tre har nu farit sin kos! :)

engla tappade ju sin första tand i spanien i augusti, den andra för ett par veckor sen hemma hos sin  pappa och nu äntligen den tredje! den har varit lös sen hon tappad den andra och inte har det vickats så frenetiskt som jag önskar .. haha jag blir som ett litet barn när det kommer till sådant här, jag vill ha ut dem och se hur hon ser ut!

iaf så ropade hon in mig på sitt rum när jag höll på med middagen ikväll "titta mamma den blev lösare!" och visade att tanden låssnat i sidan. "wow!" sa jag "du måster verkligen verkligen vicka så tandfen kommer inatt".

sen satt vi på mattan i vardasgrumet och jag kittlade henne medans jag låssades att jag skulle dra ut tanden på henne. haha, gulligt av mig! var på jag fastnar med handen på något vänster och poom så säger engla "men men .. mamma!" och letar förbrilt efter tanden i ryamattan. haha! sen blödde det massor, såklart .. ♥

 


Kommentarer
Mela

haha så roligt. jag är likadan. engla-li har en lös tand och jag vill hela tiden vicka på den, men det får jag aldrig. försöker muta henne. haha. hoppas den lossnar snart :D

2011-10-07 22:20:18 http://melano.webblogg.se/
Hondjur

Alltså.. jag må vara den töntigaste mamman på denna jord.. men jag får verkligen helt PANIK av dom här tandgrejjerna.. Hur i hela friiden skall jag lösa det här?? Jag kan ju inte lämna bort ungen när hon har lösa tänder!

Gaah! Känns som att jag har något att jobba på här! hahaha!

2011-10-09 00:29:34 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback