lördag

2011-10-08 | 09:13:41


världens finaste lilla underverk.


helgen är här, underbart! dock så kan jag inte för mitt liv förstå engla .. hur sjutton kan man somna framstupa i soffan, mitt under idol vid 21 tiden, och sen vakna i vadande mörker vid 06.40 och vilja upp upp? suck! det borde vara olagligt. här förväntar man sig en rejäl sovmorgon efter en sådan kväll men icke!

visserligen så höll jag krampaktigt i mitt duntäck till iaf tio i åtta. nu har jag gjort äggrör till engla, kaffe och smörgåsar till mig. christian har inte en susning på att gå upp ännu och jag klandrar honom inte :)

idag ska engla hem till mamma och sova över med nova och nikki. jag och christian ska hem till c pappa som har födelsedagsfirande! visst kunde hon följt med men nja, inte lika kul som att leka med bästa kussen! egentligen är det ju mattes helg i helgen men eftersom de flyttar så har vi engla 4 helger i rad. mysigt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback